Thursday, July 2, 2009

Ni aku guna macam indicator Valas


ni aku nak share ngan koorang sikit... aku try test tadi indicator yang ala ala indicator valas.... Ok jugak la... tadi dia kasi 2 signal.... 1 tu memang dapat TP (puluh pips gak la) (tapi aku tak try laa cuma tengok pergerakkan chart je)...dan satu tu aku boleh dapat 14 pips..... no boleh cari kat www.4shared.com searchDaily Forex Signal Indicator.... ko akan akan jumpa la....

ni pulak aku test lagi sekali .... total semua dalam 220 ++ pips.... aduh...akaun demo laa ehehe...akaun demo memang senang nak wat banyak duit..... akaun real belum tentu lagi wei...ehehehe ...akaun real jadi penakut pengecut ...ekekeke... kecut teloq..... aku cuba belajar nak jadi kering hati nih...
teknik yang buat selalu ni senang ja... guna TF4 masuk post every time dia nak masuk bar atau candlestick yang baru.....

update:

No comments:

Post a Comment