Friday, July 3, 2009

Update NFP Semalam Dan Trading Aku


Ni aku update trading semalam...selepas news tu kul 8.30 ingatkan dia naik rupanya dia turun secara perlahan lahan... tapi dia turun sekali sentap 20 pips... sampai SL aku yang hanya 10 pips je dia makan sampai 20 pips....mangkuk ayun tul .... kena tulis surat mintak refund balik USD5 yang dia amik secara illigal tuh....

Lepas tu aku main floating la 1 sen je...dapat 88 sen bersamaan total 88 pips tuuuuuuu.... ehehe tapi tak pe..permulaaan nih.... biasa laaa bila ada akaun live baru tangan gatal nak main scalping.... tapi aku kuatkan semangan...sapu ubat gatal kat tangan banyak banyak...tak moh main scalping dah... aku nak main floating....

ok guys hari ni aku tak main.... Sebab US cuti....ehehe aku pun nak cuti.... Avoid main forex jumat malam dan isnin pagi....ingat tu pesan orang orang otai porek.....eheheheheh

No comments:

Post a Comment