Sunday, June 21, 2009

Berguru ngan Masta babusalam

Salam semua....

ehehehe...ni kali aku nak cerita pasal berguru ngan cikgu masta masta masta babusalam (3kali masta tu)... aku tak kenal sapa babusalam sebenarnya... masa aku pi seminar En.mizee tu babusalam ni ada sekali la saje dok tengok tengok.... masa babusalam balik dari kelas en.mizee di laa ...en. mizee rekemenkan sapa sapa nak belajar ngan babusalam...

aku tak tau sapa babu salam....balik umah je aku bukak internet tanya pakcik google sapa babusalam nih... baru aku tau babusalam nih low profile...dia punya bukti untung kat forex dia tak tunjuk pun kat forum ... dia ada offer kelas tapi berbayar....bayar sikit je..apa sangat kan... bayaran ini sebagai komitmen sahaja...Rm260 untuk online training.

nak tengok bukti dia??? nak aku tunjuk sikit...harap2 babusalam tak marah aku..ehehehhe

tu dia ...900++ usd dalam 1 hari... aduhhhh itu bersamaan gaji aku tu malah lebih sikit dari gaji aku untuk sebulan.....

kalau korang nak join boleh...cari la kat nogold forum ada nick babusalam.... masta babudalam ni memang baik dan akan pastikan koorang berjaya. InsyaAllah...

Semalam adalah kali kedua aku training online belajar ngan babusalam... sat tadi aku try teknik scalping dia...memang mantap tip top...meletup..sekali try dah dapat 15 pips....huhu tak sampai 10 minit tu..huhuhuh....

Aku tak leh ceritakan apa yang babusalam ni ajar sebab teknik dia tak boleh bagi tau kat sapa sapa kecuali ko dapatkan sendidi ngan tuan punya teknik....ok...mintak maaf le...

aku dapat masuk forum babusalam yang hanya diberikan kepada ahli sahaja....tak sia sia bayar sikit untuk ilmu yang begitu bermakna...

Belanjalah sedikit wang yang koorang dapat setiap bulan untuk membeli ilmu pengetahuan. Bukannya beli buku majalah artis yang tak bawak pulangan balik untuk korang dimasa depan. Ilmu yang bermakna adalah pelaburan tapi ilmu artis tuh tak bermakna langsung kecualilah koorang sertai POP KUIZ....ehehehehehehe

3 comments:

  1. mana babusalam skrg ek?semua website dia dah hilang..

    ReplyDelete
  2. Alfatihah.. babussalam dah meninggal 2 tahun los xsilap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inna lillahi wainna ilaihi rajiun.. Betul ke berita tu? Sakit ke apa?

      Delete