Sunday, June 21, 2009

Pembukaan Blog 4ex4newbie


Dengan lafaz Bismillah hirrahman nirahim...

Dengan ini aku seorang budak baru dalam forex akan menjadikan blog aku ini sebagai jurnal atau diari aku mengenai pelibatan aku dalam forex.
Segala Pengalaman aku akan aku lakarkan untuk pembaca sekelian.

Mari aku into pasal diri aku.

Aku berumur 29 tahun... berkecimpung dalam forex tak sampai 2 bulan. aku dah tahu forex ni dah lama dah...sejak beberapa tahun lepas...sejak ABfund, swisscash dan macam macam HYIP tu meletup kat malaysia (aku tak masuk pun HYIP nih)....

Pada sangkaan aku forex ni lebih kurang macam ABfund jugak.......... kaki scam.... sebab tu tak berminat nak amik tahu pasal forex online nih... sebab aku tahu forex nih dilakukan oleh broker bukannya individu perseorangan yang dilakukan online .... guna internet pun dapat.

Tapi setelah aku join carigold forum (www.carigold.com)... dah baca banyak perkara kat thread forex, baru aku tau forex ni adalah real bukannya scam.... dah ada orang berjaya dalam forex nih dan buat full time trader. Pehhhhhhhhhh....itulah cita cita aku....

Aku ni jenis tamak..... memang tamak gila bab 1......... nak kaya cepat....betting betting nih memang tarak hal punya.... sebab tu aku loss dalam first time aku join live account (nanti aku ceritakan)...

Aku kerja kat setapak....bosan dol.....ehehehe

sekarang aku sedang belajar dan belajar dan belajar untuk masterkan diri dalam forex.... walau pun aku tau full time trader yang berjaya amik masa bertahun tahun untuk masterkan diri dalam forex... tapi bagi aku usaha adalah segalanya...minat juga mesti ada.... bagi aku aku memang minat bab bab duit nih.... bab bab yang boleh mendatangkan duit memang aku minat.... sapa tak minat kan....

ok. lain lain cerita aku akan sambung di kemudian hari. dengan ini aku melancarkan sendiri blog aku nih...potong reben potong kek....eheheheh

No comments:

Post a Comment