Tuesday, June 23, 2009

Penangan Penampar Gabenor Bank Of Japan (BOJ)

huh... sekali kena penampar jepun.... aku lupa kul 230 ptg tadi ada speech by Gabenor bank jepun sorang nih.... entah apa dia cakap entah tapi menyebabkan yen jatuh.... aku main pair eurjpy.... gbpjpy dan audjpy.... semua sangkut sebab aku taruk sell....gatal tangan tapi letak 5 sen jek.... ehehehe....

padahal aku tahu dalam news ni penting tapi aku tengok news gabenor bank selalunya impact tak kuat snagat...50 pips je lebih kurang.... sepatutnya aku tulis kat buku 3x 5 apa news news penting yang akan muncul tak ada laa gatal tangan nak main masa news tu.....

tapi ada gak news yang penting yang boleh kita main...terutama membabibkan interes unemployment dan sebagainya... untuk news ni ko boleh la tengok kat forexpeacearmy....forexpactory ...bloomberg dan sebagainya... banyak kat dalam internet tu...

No comments:

Post a Comment