Thursday, June 25, 2009

Result floating semalam


ni aku kasi result floating semalam... ada 2 post aku dapat 80 pips..... ada 3 lagi post yang tengah floating...aku malas nak close lagi sebab tengah negetive... lantak le nak naik ke nak turun... eheheh...koorang jangan tiru aku lak..ini kes hati kering si kamikaze ..... biar floating tengok apa jadi sebab aku rasa aku dah ikut cara yang betui dah....

satu post dari 3 post tu dah profit dah pagi tadi ( masa aku tido) ahahaha...gatal tangan tak buat TP... ahahaha padam muko den hah.... tak po ini adalah pengajaran aku..... dan aku belajar dari pengalaman guna live account nih.... sebab demo akaun ni duit maya tak rasa fell apa apa.... ilmu datang kejap terus hilang...guna duit betul baru aku nikmati ilmu yang aku pelajari dari kesilapan aku tu....

chau... eh...aku nak tahan pukat demo akaun sat...esok aku kasi tau result.... teknik swing 1 day aku...ngeh ngeh ngeh...

No comments:

Post a Comment