Saturday, June 27, 2009

Busy Busy dan busy

Off topic sat....minggu ni aku bz.... bz bini aku nak suruh cari rumah.... aku ni jenis kaki lelong.... aku selalu beli barang kat lelong.com.my... dan rumah pulak aku pun cari kat lelong gak...eheheh... jimat oooooo dalam 20% - 50% jmat kalau beli umah lelong nih....

aku tak boleh concentrate kat forex untuk minggu nih...isnin selasa kena pi event .... uhhhh i hate my job... kalau ada 100k cash confirm aku dah hantar surat resign....ehehehe

i receive an email from my mentor...ehehehe..dia kasi gambar.... nak tengok gambar apa??? ini dia gambarnya.. huh...terliur dibuatnya tengok gambar nih...bila laa aku boleh jadi tahap dia nih....
what i can do now adalah belajar...belajar dan belajar sampai boleh trade dengan confident tahap gaban.

oklah..aku nak tido.... nanti ada masa aku sambung lagi pasal jurnal forex aku nih... lupalak nak kasi tau...live account aku hampir hampir MC dah...tengok hari isnin nih kena MC atau tak...ehehehhe..tapi tak pe lah..itu slah aku jugak sebab aku tak stop loss aku..ehehehe.... MC untuk pertama kali tak pe... masta aku dulu pun pernah MC gak tapi kita harus belajar dari kesilapan lah...jgn nak gatal tangan untuk tak buat stop loss dan sebagainya.

Untuk second project aku... aku mungkin akan depo sebanyak USD500 usd. dan menggunakan deposit ini secara berhemah.. aku akan guna just for daily swing dan news trading... aku taknak guna untuk scalping.

No comments:

Post a Comment